National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
User Interface for ARTable and Microsoft Hololens
Bambušek, Daniel ; Španěl, Michal (referee) ; Kapinus, Michal (advisor)
Tato práce se zaměřuje na použitelnost brýlí Microsoft HoloLens pro rozšířenou realitu v prototypu pracoviště pro spolupráci člověka s robotem - "ARTable". Použití brýlí je demonstrováno vytvořeným uživatelským rozhraním, které pomáhá uživatelům lépe a rychleji porozumět systému ARTable. Umožňuje prostorově vizualizovat naučené programy, aniž by bylo nutné spouštět samotného robota. Uživatel je veden 3D animací jednotlivých programů a hlasem zařízení, což mu pomůže získat jasnou představu o tom, co by se stalo, pokud by program spustil přímo na robotovi. Implementované řešení také umožňuje interaktivně provést uživatele celým procesem programování robota. Použití brýlí umožňuje mimo jiné zobrazit cenné prostorové informace, například vidění robota, tedy zvýraznit ty objekty, které jsou robotem detekovány.
User Interface for ARTable and Microsoft Hololens
Bambušek, Daniel ; Španěl, Michal (referee) ; Kapinus, Michal (advisor)
Tato práce se zaměřuje na použitelnost brýlí Microsoft HoloLens pro rozšířenou realitu v prototypu pracoviště pro spolupráci člověka s robotem - "ARTable". Použití brýlí je demonstrováno vytvořeným uživatelským rozhraním, které pomáhá uživatelům lépe a rychleji porozumět systému ARTable. Umožňuje prostorově vizualizovat naučené programy, aniž by bylo nutné spouštět samotného robota. Uživatel je veden 3D animací jednotlivých programů a hlasem zařízení, což mu pomůže získat jasnou představu o tom, co by se stalo, pokud by program spustil přímo na robotovi. Implementované řešení také umožňuje interaktivně provést uživatele celým procesem programování robota. Použití brýlí umožňuje mimo jiné zobrazit cenné prostorové informace, například vidění robota, tedy zvýraznit ty objekty, které jsou robotem detekovány.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.